اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

ایستگاه پلیس هوشمند” نشان آمادگی برای آینده را دریافت می کند

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم،پروژه ایستگاه پلیس هوشمند، وابسته به پلیس دبی، نشان آمادگی آینده را دریافت کرد. این نشان به سازمان‌های دولتی فدرال و محلی که پروژه‌های استثنایی را طراحی و اجرا می‌کنند و آمادگی کشور را برای آینده افزایش می‌دهند، اعطا می‌شود. این پروژه تأثیر جهانی داشته و توانسته است آمادگی بخش امنیت و ایمنی را برای تغییرات آتی از طریق استفاده از مدل‌های نوآورانه و فناوری پیشرفته افزایش دهد و کیفیت زندگی، امنیت و ایمنی جامعه در امارات را بهبود بخشد.

پروژه ایستگاه پلیس هوشمند با ایجاد یک فضای هوشمند امن برای همه گروه‌های اجتماعی، که در آن بیش از 1.2 میلیون گزارش و تراکنش دیجیتالی پلیس در آن تکمیل شده است، در تمام ساعات شبانه‌روز و بدون دخالت انسان، قابلیت‌های آمادگی امنیتی و ایمنی را در امارت دبی افزایش می‌دهد. این پروژه 46 سرویس را برای بیش از 2.7 میلیون مشتری با حداکثر زمان خدمات 25 دقیقه ارائه می‌دهد و به گزارش‌های مشتریان در بازه زمانی 1.45 دقیقه پاسخ می‌دهد، که به طور قابل توجهی زمان پاسخگویی به موارد اضطراری را کاهش می‌دهد و ساعات تمرکز امنیتی را افزایش می‌دهد. همچنین 25 ایستگاه پلیس هوشمند در تمام مناطق امارت ایجاد شده است.

ایستگاه‌های پلیس هوشمند همچنین در دستیابی به پایداری، کاهش 5800 تن انتشار سالانه و کاهش 97 درصدی مصرف انرژی نقش دارند و الگویی برای ایجاد آینده آمادگی پلیس به شیوه‌ای پایدار است که در حال حاضر در هشت دولت در سراسر جهان اعمال می‌شود.

عود بنت خلفان الرومی، وزیر توسعه دولت و آینده، تأیید کرد که پروژه ایستگاه پلیس هوشمند مظهر دیدگاه اعلیحضرت شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، معاون رئیس جمهور و نخست وزیر امارات متحده عربی و حاکم دبی است. این پروژه و سایر ابتکارات پیشگام امارات موقعیت کشور را که امروز به جهان ارائه می‌دهد ارتقا می‌بخشد و مدل‌های دگرگون‌کننده و عملی جدید را که به آمادگی در کار پلیس و پشتیبانی می‌رسند، معرفی می‌کند.

فرمانده کل پلیس دبی، سپهبد عبدالله خلیفه المری، غرور و قدردانی خود را برای به دست آوردن نشان آمادگی آینده ابراز کرد و تأکید کرد که این پروژه نشان دهنده روندها و چشم‌انداز امارات متحده عربی در پیش‌بینی آینده و چالش‌های آن و تمایل آن به تضمین تأمین زندگی پایدار برای اعضای جامعه در خاک خود است. این پروژه با استفاده از فناوری پیشرفته آینده، تغییر اساسی و نوآورانه‌ای در طراحی تجربه تعاملی آتی اعضای جامعه با پلیس ایجاد کرده است.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا